Jump to content

Banner.jpg.b89429c566825f6ab32bcafbada449c9.jpg

Jupiter, April 14, 2017.


astroavani

Recommended Posts

d5d6a73409a0497533c79ef91ade9ae1.620x0_q
Only 3 quick shots between clouds before it closed everything.
Despite the seemingly adverse conditions seeing was relatively good, so much detail can be seen in this photo.
NEB and SEB continue with a very intense activity in this season, giving us thus with news to each photograph.
Numerous ovals in the SSTB as well as numerous features in the NPR are a highlight the part in this photograph.
Http://www.astrobin.com/291821/

Link to comment
Share on other sites

Hello Ruud!
Even though he does not know what to say, it is important that he says something.
I was even a bit surprised, because a photo that I consider really good had very few comments.
I am very grateful for the comment.

Link to comment
Share on other sites

Vocês todos na SGL são muito gentis com os comentários que fazem.
A maioria de vocês tem a sorte de viver em um país culturalmente rico que valoriza a ciência.
Aqui no meu país meu trabalho não é valorizado, não é levado a sério e nós somos vistos como esquisitos.
Podemos ter a felicidade de viver em um país de clima e posição geográfica mais adequado para a prática da astronomia, mas ao mesmo tempo, sofremos com uma carga tributária elevada e uma imensa desvalorização da ciência que impede muitos de desenvolver seu talento.
Só posso dizer que tive sorte de ter o equipamento que tenho, algo que não acontece com mais de 99% dos meus colegas brasileiros.
Abaixo está um link demonstrando o valor do meu trabalho, mas apenas no exterior:
"Com grande orgulho, Recebi hoje um aviso do próprio maestro Giovani Renzo, que haverá um concerto na Itália em comemoração do mês global da astronomia.
Neste concerto como fundo haverá fotos e filmes com tema de astronomia e entre eles serão fotos do meu próprio.
Mesmo eu não sabia que iria acontecer, eu não posso negar que eu estava feliz por ter meu trabalho reconhecido. " Https://www.facebook.com/giovanni.renzo.1/posts/1653616207986712?ref=notif¬if_t=mention¬if_id=1492290036402667 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use.